עדי נחשון "איזור 21" אוצרת: נוגה דוידסון בגלריה רו-ארט

פתיחה: חמישי, 25 ליוני, 20:00גלריה ראו-ארט, שביל המרץ 8


גלריה רו- ארט שמחה לבשר על פתיחתה של "איזור 21", תערוכת יחיד לעדי נחשון. 
במרכז התערוכה פסל בגובה 2.5 מטר של גולגולת מוגדלת של נמר שנחרב (Saber Tooth Tiger), חיה קדמונית נכחדת אשר התאפיינה בניבים עליונים ארוכים במיוחד.

נחשון משתמש באסתטיקה הלקוחה מעולם הדימויים של ההבי מטאל, גלאם מטאל ופאוור מטאל וספציפית מלהקות של "בייקרים" (כנופיות אופנוענים) משנות השמונים כמו, Iron Maiden, Motorhead Judas Priest ,kiss, Accept ו- ANNIHILAITOR אשר הצד הויזואלי של הופעתם- עיצוב הבמה, התלבושות, האלבומים וכיוצ', אינטגרלי לזהותם ולז'אנר המטאל ככלל. עולם דימויי המטאל מורכב מאלמנטים מעולמות אופל שטניים, פרה- היסטוריים, ימי- ביניימים, מפנטזיה, אימה ומחיבור תדיר בין מוות לסקס. כל אלו נועדו להתריס נגד תרבות המיין סטרים וכמו להכריז על בחירה בגיהינום על פני גן העדן, ככפירה יסודית ומהותית בערכי העולם הקונסרבטיבי.


הגולגולת היא דימוי פופולארי בקהילת המטאל ומופיעה הן כגולגולת אדם והן כמיני חיות שונות כמו הפר, העז או התיש ולעיתים כהיבריד מפלצתי של מעין בהמה/ שטן. הבהמה The Beast") ") היא מושג יסוד בתרבות המטאל שקשורה לעיסוק בפנטזיה על תרבות פגאנית, ברברית והדוניסטית.

נחשון בוחר בתערוכה זו בממצאים ארכיאולוגיים של יצורים פרה- היסטוריים כבסיס לשיבוש צורני של המקור. בעוד נמר השנחרב היה גדול רק במעט מגודלם של הנמרים החיים היום, בתערוכה הלוע בלבד יכול להכיל אדם עומד. נחשון עורך מניפולציה לעדות ההיסטורית ומספק במקומה עיוות היסטורי.
פסל הגולגולת האיידול  (The Idol)- משויף, מוחלק וצבוע בצבעי מכוניות תעשייתיים שלוקחים את האובייקט האורגני למקום חייזרי, לבהמה- מכונה או בהמה- מכונית. זו גרסת פנטזיה- מדע בדיוני מדומיינת, קיצונית ומסויטת לשרידי החיה הקדומה, כשהאינסטליישן הפטישיסטי עומד באזור ביניים בין מוזיאון טבע, למזבח אלילי, לתפאורת הופעות הבי- מטאל לתערוכת מכוניות.

"איזור 21" מוצגת עד 1.8 2015

גלריה ראו-ארט, שביל המרץ 8