בית ספר חדש לאמנות – NVA יפתח בחודש מרץ

NVA

New View Arts

החלה ההרשמה לתוכנית הקורסים הראשונה של New View Arts, סביבת למידה ויצירה לאמנים פעילים המבוססת על מודל נוודי: הקורסים משתלבים במארג של העיר, בסטודיות של המרצים, בסיורים ברחובות העיר, במפגשים במוסדות אמנות או בספרייה או בכל מקום שמתאים. 

NVA הוא פלטפורמה מצוינת לאמנים שרוצים לקבל כלים נוספים בתחומם או להעשיר את הידע שלהם בתחומים אחרים באווירת לימודית מתקדמת.

הקורסים ב NVA  בנויים משיעורים תיאורטיים ומעשיים, כאשר חצי מכל קורס מוקדש להרצאות ממרצים ואמנים מובילים בתחומם, החצי השני מוקדש לפרקטיקה.

בין המרצים בתוכנית:

צילום: מעין אמיר, אנה ים, אורי גרשוני ורון עמיר

ארכיטקטורה: יואב לרמן, תמי זנדברג ויודן רופא

כתיבה: יהונתן משעל, יונתן אמיר, ענת ברזילי ורונן אידלמן

אוצרות: מעין שלף, לאה אביר ויניב יהודה אייגר

עירוניות: מעין אמיר, דנה יהלומי ויואב לרמן

אמנות רחוב: יוחאי מטוס, ניצן מינץ ודהדה

קולנוע דוקומנטרי: האחים היימן, ארנון גולדפינגר ואבתיסאם מראענה

עיצוב: יובל סער, דנה גז ונעמי גייגר ו-A5

ניו מדיה: שראון פז, ערן הדס וליאת סגל

משתתפים בקורסים יקבלו גישה לעבודה בסטודיו או לפיתוח במעבדה האנלוגית שלנו, במידת הצורך, גם מחוץ לשעות הקורסים. משתתפים/ות גם ישולבו בתערוכת ההשקה ובמגזין אמנות חדש שיצא באנגלית –  Overlap01

NVA הוקם על ידי יהונתן ה. משעל ומציע גישה מעשית ומעמיקה ללימודי אמנות עכשווית. יהונתן ה. משעל– 1977, בוגר המחלקה לצילום מנשר 2008, והמדרשה לאמנות, בית ברל 2011. עוסק בפרוייקטים של אמנות, חינוך ועירוניות המוצגים בארץ ובעולם מאז שנת 2005. חי ופועל בתל אביב, זוכה מלגת ״אמן מורה״ לשנים 2013 ו-2014, מלגת הצטיינות בלימודים מטעם מנשר, קרן ברל כצנלסון והמדרשה לאמנות. חוקר אורבני, מעביר סיורים בתל אביב ב www.ctlv.org.il כותב קבוע במגזין ׳ערב-רב׳ ומגזין 'בנדיטקה', מרצה על אמנות ועירוניות. חלק מצוות TheArtLab מאז הקמת המיזם.

למידע נוסף: 

ידיעות תא – ראיון עם מייסד בית הספר – יונתן ה. משעל

טיימאוט

כלכליסט

פרוטפוליו – יובל סער

להרשמה ופרטים נוספים: www.tlvarts.com