השקת הספר "הסיפור של פצפונת"

‏‏‏"הסיפור של פצפונת"  

מאת נטלי בלהסן

איורים: אפרת דהאן

השקת הספר: פורים, יום ד' 11.3 בשעה 17:00 בית אריאלה, שאול המלך 25, ת"א

הוצאת כנפיים נרגשת להוציא לאור את "הסיפור של פצפונת", ספר ילדים חדש ומקורי. ספרה של נטלי בלהסן ("גברת מגזרת"), המלווה באיוריה המרהיבים של אפרת דהאן, מספר סיפור על פריצת גבולות, עצמאות, והצורך להשמיע את קולך גם כשאת הכי קטנה.

בלהסן מספרת את סיפור הרפתקאותיה של הבובה המפורסמת בעולם – בבושקה (כפי שנהוג לכנות אותה כאן) המחביאה בתוכה בובות דומות לה. פצפונת, הבובה הקטנה ביותר במשפחה, מוצאת עניין ויופי עצום בכל דבר שהיא רואה, בדומה ליכולת הפליאה והדמיון האופיינית מאוד לילדי הגן.

אבל יש לה בעיה: היא מרגישה שלא משתפים אותה. איך זה שכולן צוחקות ונהנות ורק היא לא מצליחה לשמוע על מה הן מדברות?

פצפונת מחליטה לשנות את המצב. היא יוצאת החוצה בכוחות עצמה, מגלה את העולם, והוא גדול ומלא הרפתקאות. כשהיא חוזרת, מלאת געגועים, היא מגלה תגלית נוספת, חשובה לא פחות: גם הפצפונת ביותר יכולה להשמיע את קולה ולספר את הסיפור שלה. וזה יכול להיות הסיפור המופלא מכולם.

נטלי בלהסן, ילידת 1983, מחברת ספר הילדים "גברת מגזרת" (הוצאת הקיבוץ המאוחד), שצעד במצעד הספרים של משרד החינוך ותורגם לכמה שפות. בוגרת תואר ראשון בביולוגיה ובספרות ותואר שני בספרות מאוניברסיטת תל אביב.

אפרת דהאן, ילידת 1988, בוגרת מסלול איור ואנימציה במכללת שנקר. סרטים שביימה והנפישה הוצגו בפסטיבלים בארץ ובעולם. "פצפונת" הוא ספרה הראשון. בזכות סגנונה הייחודי והמרהיב, היא כבר נמצאת בתהליך יצירה לספרה החדש של רונית רוקאס, המו"לית והעורכת של הוצאת כנפיים.

"הסיפור של פצפנת" לילדי גן. 36 ע"מ. הוצאת כנפיים וכתר. מחיר: 72 ₪ לרכישה

הצטרפו לאיוונט

כנפיים, ספרים לילדים ונוער 

facebook.com/KnafayimBooks/ 

instagram.com/knafayim.books/