אדוה דרורי "כיבוי אורות" בגלריה לאמנות, גן שמואל

אדוה דרורי

'כיבוי אורות'

2.10 – 1.1

אוצרת: אורית קוליקובסקי

פתיחה: שבת 2.10 בשעה 12:00 גלריית הקיבוץ גן שמואל

בתערוכה החדשה של אדוה דרורי “כיבוי אורות” שתיפתח בשבת 2.10 בגלריית הקיבוץ בגן שמואל היא ממשיכה לעסוק בנושא 'הלינה המשותפת' ומבקשת לחדד את הקשר שבין האמנות לריפוי, בין הפצע לצמיחה ובין האישי לקולקטיבי. גם בתערוכה זו, כמו ברבות מעבודותיה, היא שואבת את דימוייה מעולם של חלומות וסיוטים.

בעידן שבו אנו חיים, בתרבות המתועשת, הווירטואלית והטכנולוגית, אשר הולכת ומקצינה, רואה האמנית הכרח לייצר מרחבים חווייתיים, אמוציונאליים, חושיים ורגשיים. חלל התערוכה אוחז בתוכו ניגודיות בין אופי מתוק ורך לבין תוכן קשה ונוקב, מכיל בתוכו הן רבדים נגלים לעין והן רבדים סמויים. המחווה הפיסולי במיצב-מיצג הינו יצירת פסלים אינטראקטיביים, הבאים במגע עם הקהל והמאפשרים לו כניסה וחדירה לתוכם, התערבות ועיצוב מציאות חדשה ומתפתחת.

אדוה דרורי (1975) נולדה וגדלה בקיבוץ שריד. היום חיה ויוצרת בת"א. היא אמנית רב תחומית, בעלת שפה ייחודית, טוטאלית, נשית, עמוסת טקסטיל דרכה היא נוגעת בסוגיות פסיכולוגיות וחברתיות של מגדר, ישראליות, זהות וזיכרון. דרורי הציגה מיצגים ומיצבים רבים בארץ ובחו"ל. בין השאר, בשנת 2005 הציגה בכל עוצמתה, בתערוכה ״לינה משותפת״ שאצרה טלי תמיר בביתן הלנה רובינשטיין. זכתה פעמים רבות במלגות ותמיכות שונות לעבודותיה. ביניהן, קרן יהושוע רבינוביץ' לאמנויות ת"א, מפעל הפיס, קרן אמריקה ישראל, מת"ן, עיריית ת"א-יפו, קרן חבצלת ועוד. חברה בגלריה "נולובז", גלריה שיתופית לאמנות עכשווית בת"א.

 

הגלריה לאמנות, גן שמואל

רביעי וחמישי: 16:00-18:00

שישי ושבת: 11:00-14:00